waarom de titel thoughts of a madman voor mijn blog

Ik wil deze blog gebruiken om mijn gedachten en gevoelens te delen

Ik heb last van ptts waarvoor ik ook therapieen volg

Éen van de opdracht is een dag boek bij houden ze noemen het een white book

Maar dat is voor mij zelf

Maar het leek me ook wel goed/interessant om bepaalde gedachten te delen op deze manier.

Schrijf graag en maak schilderijen die ik hier wil delen.





Translate

vrijdag 29 november 2013

Love Sucks

Dit is een tekst wat ik bij dit schilderij heb gemaakt

 (c) copyright tfj


Why do i love some one who doesn't love me.
Why do i always think about her.
She will never think about me.
Why do i always wait for her.
If she never wait for me .
Why will i always help her.
If she doesn't help me.
Why i always ready for her.
While she is not ready for me.
Why do i see her.
But she doesn't see me.
Will it always be this way.
Will it ever change.
Please tell me !!
 (c) copyright tfj

Dit nummer vind ik er wel goed bij passen:




Geen opmerkingen:

Een reactie posten