waarom de titel thoughts of a madman voor mijn blog

Ik wil deze blog gebruiken om mijn gedachten en gevoelens te delen

Ik heb last van ptts waarvoor ik ook therapieen volg

Éen van de opdracht is een dag boek bij houden ze noemen het een white book

Maar dat is voor mij zelf

Maar het leek me ook wel goed/interessant om bepaalde gedachten te delen op deze manier.

Schrijf graag en maak schilderijen die ik hier wil delen.





Translate

zaterdag 14 januari 2017

Vrij

Gedachten gaan door me heen als een spiraal
Ze prikken me als speldenprikken in mijn ziel
Ik verdrink er in
Ik probeer ze te orderen maar het zijn er teveel
Het zijn duistere gedachten 
Ik wil vluchten maar zit vast tussen muren
Muren die rijzen tot de hemel
Waar engelen op me neer kijken
Vlammen dansen om mee heen
De warmte brand op mijn huid
De rook belemmerd mijn adem
De dood kijkt me in de ogen
Ik voel hem in mijn ziel
Ik verwelkom hem
Eindelijk orde in de chaos
Kalmte en rust ik ben vrij
(c)TFJ Kuipers

Geen opmerkingen:

Een reactie posten