waarom de titel thoughts of a madman voor mijn blog

Ik wil deze blog gebruiken om mijn gedachten en gevoelens te delen

Ik heb last van ptts waarvoor ik ook therapieen volg

Éen van de opdracht is een dag boek bij houden ze noemen het een white book

Maar dat is voor mij zelf

Maar het leek me ook wel goed/interessant om bepaalde gedachten te delen op deze manier.

Schrijf graag en maak schilderijen die ik hier wil delen.





Translate

vrijdag 13 november 2015

aspidochelone

Ik zat wat te lezen over Alexander de grote
En kwam toen een stuk tegen over Aspidochelone.
Toen Alexander de grote in India was wezen de mensen aan de wal hem op een eiland voor de kust. 
Ze zeiden dat er een oude koning begraven lag met veel schatten. 
Om Alexander niet in gevaar te brengen, ging zijn beste vriend er met wat soldaten heen. 
Nog geen uur later zonk het eiland, en iedereen verdronk. 
Dagen later zag Alexander het dier met slagtanden dat ze voor een eiland hadden aangezien.
Dat bracht me op het idee om er 1 te tekenen dit is het geworden:

(c)TFJ Kuipers
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten