waarom de titel thoughts of a madman voor mijn blog

Ik wil deze blog gebruiken om mijn gedachten en gevoelens te delen

Ik heb last van ptts waarvoor ik ook therapieen volg

Éen van de opdracht is een dag boek bij houden ze noemen het een white book

Maar dat is voor mij zelf

Maar het leek me ook wel goed/interessant om bepaalde gedachten te delen op deze manier.

Schrijf graag en maak schilderijen die ik hier wil delen.





Translate

vrijdag 27 december 2013

Einde

Ik verlies het gevecht in mij.
De duisternis krijgt steeds meer grip.
Het licht verdwijnt in het gat waar eerst mijn ziel zat.
Het slokt het op het verzwelgt het.
Het wordt steeds donkerder.
Mijn ziel is weg is achter gebleven.
De laatste keer dat ik daar was.
Wat terug is gekomen is een leeg omhulsel Van wat eerst was.
Maar de pijn en duisternis is wel mee terug gekomen.
Nu ben ik een omhulsel van duisternis en pijn.
Waar in het licht steeds meer verdwijnt.
Het laatste stipje is bijna gedoofd.
Waar kan ik nog heen.
Begraaf me maar in de koude aarde waar ik eeuwig kan liggen.
De hel wil me niet de hemel heeft me verstoten.
Laat me daar maar liggen voor eeuwig en altijd in de duisternis in de grond.
(c) TFJ Kuipers

dit schilderij hoort bij de tekst:
(c)TFJ Kuipers

Geen opmerkingen:

Een reactie posten