waarom de titel thoughts of a madman voor mijn blog

Ik wil deze blog gebruiken om mijn gedachten en gevoelens te delen

Ik heb last van ptts waarvoor ik ook therapieen volg

Éen van de opdracht is een dag boek bij houden ze noemen het een white book

Maar dat is voor mij zelf

Maar het leek me ook wel goed/interessant om bepaalde gedachten te delen op deze manier.

Schrijf graag en maak schilderijen die ik hier wil delen.





Translate

vrijdag 6 januari 2017

Automutilatie 19

Het bloed vloeit rijkelijk
Terwijl ik het mes diep in mijn huid druk
De pijn werkt als een verdoving 
Ik voel een andere pijn
Een andere pijn dan ik van binnen voel
Een andere pijn dan die ik voel in mijn ziel
Ik doe mijn ogen dicht en druk het mes opnieuw in mijn huid
Druk het diep in mijn huid en trek hem naar mij toe 
Het bloed stroomt er uit het voelt warm aan op mijn huid
Opnieuw steek ik het mes diep in mijn huid
De tranen branden in mijn ogen van de pijn 
Maar deze pijn is beter deze pijn is tastbaar
Ook duurt het maar even  
(c)TFJ Kuipers

Geen opmerkingen:

Een reactie posten