waarom de titel thoughts of a madman voor mijn blog

Ik wil deze blog gebruiken om mijn gedachten en gevoelens te delen

Ik heb last van ptts waarvoor ik ook therapieen volg

Éen van de opdracht is een dag boek bij houden ze noemen het een white book

Maar dat is voor mij zelf

Maar het leek me ook wel goed/interessant om bepaalde gedachten te delen op deze manier.

Schrijf graag en maak schilderijen die ik hier wil delen.





Translate

woensdag 8 januari 2014

Marvel comics

Ik heb het alweer een tijdje moeilijke met niet automutileren.
Dus ben ik weer wat meer gaan tekenen.
Dat is één van de manieren dat ik het snijden kan voorkomen en vermijden 
En ik mag graag strips lezen en vond dat de oude strip helden wat worden vergeten 
En dacht laat ik daar een schilderij van maken 
Dit is het resultaat alle superhelden van marvel uit 1930 staan er op
  1. American Ace (Perry Wade)
  2. Angel (Thomas Halloway)
  3. Human Torch (Jim Hammond)
  4. Ka-Zar the Great (David Rand)
  5. Lady Dorma
  6. Masked Raider (Jim Gardley)
  7. Namor the Sub-Mariner (Namor McKenzie)
 Dit is het schilderij:
(c) TFJ Kuipers
Nu weer op naar een nieuw project.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten