waarom de titel thoughts of a madman voor mijn blog

Ik wil deze blog gebruiken om mijn gedachten en gevoelens te delen

Ik heb last van ptts waarvoor ik ook therapieen volg

Éen van de opdracht is een dag boek bij houden ze noemen het een white book

Maar dat is voor mij zelf

Maar het leek me ook wel goed/interessant om bepaalde gedachten te delen op deze manier.

Schrijf graag en maak schilderijen die ik hier wil delen.





Translate

maandag 3 maart 2014

Lust

Ik ben klaar met het derde schilderij die ik zou maken over de 7 zonden.
Deze zonden gaat over lust,onkuisheid,en wellust in het Latijns is het Luxuria.
Dit is het schilderij er onder staat een tekst die ik er over heb gemaakt
Nu beginnen aan deel 4 jaloezie 
Hier het schilderij:
                                                                 

(c)TFJ Kuipers
En hier de tekst die er bij hoort:
 

Lust


Lust een dierlijk verlangen.
De derde hoofdzonden.
En verlangen dat we al kennen uit ons oerinstinct.
Het verlangen om een behoefte te bevredigen.
Lust werkt net als een verslaving.
Eenmaal begonnen is er bijna geen weg terug.
Het is bijna niet te negeren.
En het bestaat al zolang als de mensheid.
En de meeste mensen geven maar al te graag toe aan hun lust.
Je lichaam schreeuwt.
Je gedachten springen alle kanten op.
Rusteloos tot je eindelijk je lust hebt bevredigt.
Tot de het weer opkomt een je weer moet.
(c)TFJ Kuipers

Geen opmerkingen:

Een reactie posten