waarom de titel thoughts of a madman voor mijn blog

Ik wil deze blog gebruiken om mijn gedachten en gevoelens te delen

Ik heb last van ptts waarvoor ik ook therapieen volg

Éen van de opdracht is een dag boek bij houden ze noemen het een white book

Maar dat is voor mij zelf

Maar het leek me ook wel goed/interessant om bepaalde gedachten te delen op deze manier.

Schrijf graag en maak schilderijen die ik hier wil delen.





Translate

vrijdag 21 maart 2014

Zonderling

Als je hier eerder was kon ik in je mooie ogen kijken.
Je bent net als een engel.
Je huid maakt me aan het huilen.
Je zweeft als een veertje als je loopt.
In een prachtige werveling.
Ik wou dat ik special was.
Je bent zo special voor mij.
Het kan me niet schelen dat het pijn doet.
Ik wil weer controle hebben.
Ik wil een perfect lichaam.
Ik wil een perfecte ziel.
Ik wil dat je dat weet als ik er niet ben.
Je bent zo speciaal.
Ik wou dat ik special was.
Wat maakt je gelukkig zeg het me.
Wat je maar wil.
Je bent zo special.
Ik wou dat ik special was.
Maar ik ben een creep.
Ik ben een zonderling.
Wat the hell doe ik hier?
Ik hoor hier niet thuis.
(c)TFJ Kuipers

Geen opmerkingen:

Een reactie posten