waarom de titel thoughts of a madman voor mijn blog

Ik wil deze blog gebruiken om mijn gedachten en gevoelens te delen

Ik heb last van ptts waarvoor ik ook therapieen volg

Éen van de opdracht is een dag boek bij houden ze noemen het een white book

Maar dat is voor mij zelf

Maar het leek me ook wel goed/interessant om bepaalde gedachten te delen op deze manier.

Schrijf graag en maak schilderijen die ik hier wil delen.





Translate

donderdag 20 maart 2014

Vleugels

Begraaf me zachtjes in de baarmoeder van de aarde.
Ik geef dit deel van mij voor jou.
Zand regent naar beneden terwijl ik hier lig.
In mijn handen rare bloemen.
In een graf in bloei.
liggend in een gat en weet niet of ik kan worden gered.
Zie mijn hart versierd het graf
Je weet niet wie ze dachten te worden
Kijk nu naar me een man die zich zelf niet kan zijn.
Neer in het gat een ze legen de stenen goed op hun plaats.
Ik heb van de zon gegeten zo mijn smaak is verbrand.
Ik ben schuldig mezelf tegen de tanden te schoppen.
Ik zal niet meer spreken over mijn gevoelens hier bende.
Ik wil graag vliegen maar mijn vleugels zijn geweigerd.
(c)TFJ Kuipers

Geen opmerkingen:

Een reactie posten