waarom de titel thoughts of a madman voor mijn blog

Ik wil deze blog gebruiken om mijn gedachten en gevoelens te delen

Ik heb last van ptts waarvoor ik ook therapieen volg

Éen van de opdracht is een dag boek bij houden ze noemen het een white book

Maar dat is voor mij zelf

Maar het leek me ook wel goed/interessant om bepaalde gedachten te delen op deze manier.

Schrijf graag en maak schilderijen die ik hier wil delen.





Translate

woensdag 4 november 2015

Burgeroorlog

Kijk naar je jonge mannen vechten.
Kijk naar je vrouwen huilen
Kijk naar je jonge mannen sterven.
De manier het altijd is gegaan.
Kijk naar de haat we voeden.
Kijk naar de angst dat we voeden.
Kijk naar het leven dat we nu leiden.
De manier het altijd is gegaan.

Mijn handen zijn gebonden.
De miljarden verschuivingen van links naar rechts.
En de oorlogen gaan door met brainwashend trots.
Voor de liefde van god en onze mensenrechten.
Al die dingen worden weggevaagd.
Door bebloede handen dat tijd niet kan ontkennen.
En worden weggespoeld door jullie genocide.
En de geschiedenis verbergt de leugens van jullie burgeroorlogen.

Droeg jij een zwarte armband toen ze de man neerschoten.
Die zei dat ''vrede kan eeuwig duren''.
Was je er bij toen ze Kennedy neerschoten.
Dat je niet op vrijheid kunt vertrouwen.
Als het niet in je handen ligt.
Als iedereen vecht voor het beloofde land.

Ik hoef je burgeroorlog niet.
Het voedt de rijken en begraaft de armen.
Kijk naar de schoenen die we vullen met bloed .
Kijk naar het bloed dat we morsen.
Kijk naar de wereld waarin we nu doden.
De manier het altijd is gegaan.
(c)TFJ Kuipers

Geen opmerkingen:

Een reactie posten