waarom de titel thoughts of a madman voor mijn blog

Ik wil deze blog gebruiken om mijn gedachten en gevoelens te delen

Ik heb last van ptts waarvoor ik ook therapieen volg

Éen van de opdracht is een dag boek bij houden ze noemen het een white book

Maar dat is voor mij zelf

Maar het leek me ook wel goed/interessant om bepaalde gedachten te delen op deze manier.

Schrijf graag en maak schilderijen die ik hier wil delen.





Translate

vrijdag 6 november 2015

Feest van vrienden

Wow, ik ben ziek van twijfel.
Leven in het licht van uit het zuiden.
Wrede binding met ons zelf.
De bedienden hebben de macht.
Mannen en hun gemiddelde vrouwen.
Trekken slechte dekens over onze zeilers.
Ik ben ziek van de gezichten staren me aan van uit de tv.
Toren, ik wil rozen in mijn tuin graven?
Koninklijke baby's ,robijnen moet nu worden vervangen.
Strangers in de modder.
Deze mutanten, bloed-maaltijd voor de planten die zijn geploegd.
Ze wachten om ons naar de afgesneden tuin te brengen.
Weet je hoe bleek en moedwillig komt de dood op een vreemd uur.
Onaangekondigd, ongepland voor onze over-vriendelijke gasten die je hebt.
Naar bed gebracht.
Dood maakt engelen van ons allen en geeft ons vleugels.
Waar we schouders hadden glad als de klauwen als raven's.
Geen geld meer, geen mooie jurken meer.
Deze andere koninkrijk lijkt veruit de beste.
Totdat het andere kaak onthult bloedschande en losse gehoorzaamheid aan een plantaardige wet
Ik ga niet
Liever een feest van vrienden.
(c)TFJ Kuipers

Geen opmerkingen:

Een reactie posten