waarom de titel thoughts of a madman voor mijn blog

Ik wil deze blog gebruiken om mijn gedachten en gevoelens te delen

Ik heb last van ptts waarvoor ik ook therapieen volg

Éen van de opdracht is een dag boek bij houden ze noemen het een white book

Maar dat is voor mij zelf

Maar het leek me ook wel goed/interessant om bepaalde gedachten te delen op deze manier.

Schrijf graag en maak schilderijen die ik hier wil delen.





Translate

vrijdag 6 november 2015

het bittere eind

Sinds we ons zo verdoofd voelen in onze comfort zone.
Doet me denken aan de tweede keer dat ik je volgde naar je huis.
We hebben bijna geen alibi.
Vanaf de tweede van mei.
Doet me denken aan de zomer op deze winter dag.
Tot ziens ik zie je op het bittere eind.
Tot ziens ik zie je op het bittere eind.
Elke stap die we zetten is gesynchroniseerd.
Elke gebroken been.
Doet me denken aan de tweede keer dat ik je volgde naar je huis.
Je douche me met slaapliedjes terwijl je weggaat.
Doet me deken aan het doden van de tijd.
Op deze noodlottige dag.
Tot ziens ik zie je op het bittere eind.
Tot ziens ik zie je op het bittere eind.
Het moment dat we elkaar onderscheppen voel als zelfmoord.
Langzaam dat verdriet dat in ons groeit.
Wordt wakker en zie dat je van mij bent.
Liefde heeft je rond zien zoeken.
Maar wie zoekt jou.
Ik wil vrede.
Ik wil er uit.
Liefde bereikt zijn kant.
Grijp deze zachtheid een sluit het binnen in je.
Hoor de schreeuw van verdriet.
Zes voeten neer.
In zes weken tijd.
De puinhoop die je achter liet zal eindigen
Tot ziens ik zie je op het bittere eind. 
(c)TFJ Kuipers

Geen opmerkingen:

Een reactie posten