waarom de titel thoughts of a madman voor mijn blog

Ik wil deze blog gebruiken om mijn gedachten en gevoelens te delen

Ik heb last van ptts waarvoor ik ook therapieen volg

Éen van de opdracht is een dag boek bij houden ze noemen het een white book

Maar dat is voor mij zelf

Maar het leek me ook wel goed/interessant om bepaalde gedachten te delen op deze manier.

Schrijf graag en maak schilderijen die ik hier wil delen.





Translate

donderdag 5 november 2015

Medicijnen verslaving

Ik ben verslaaft aan  benzodiazepinen ook wel pammetjes genoemd
Dat zijn medicijnen die eindigen  met pam en die bevatten  benzodiazepinen
Meestal krijg je ze drie maanden maar ik gebruik ze al 5 jaar.
heb een jaar geleden er ook voor in de kliniek gezeten.
Om onder andere af te kicken ik gebruikte onder andere

enz.
Daar naast gebruikte ik nog  
en nog een paar andere
Op mijn dieptepunt naam ik wel 50 pillen op een dag 
Ik ben in de kliniek met de meeste medicijnen gestopt
Ik ben nu alleen nog verslaafd aan 
flurazepam en diazepam en gebruik nog olanzapine clonidine sertraline
De laatste drie zijn niet verslavend en ik hou me nu aan de aantal die de psychiater voor heeft geschreven
Over een paar maanden ga ik naar de trauma kliniek om aan mijn complexe ptts te werken.
En dan ga ik ook afkicken van de diazepam en flurazepam 
Maar heb een stukje over de verslaving geschreven  hoe het voelde
Dit is het:
   
Ik was alleen,vrij aan het vallen.
Ik doe mijn best het niet te vergeten.
Wat is er gebeurd met ons, wat is er met mij gebeurd.
Ik was in de war door de machten die er zijn.
Namen en gezichten vergeten.
Voorbijgangers, waren op zoek naar mij.
Alsof ze me konden wissen.
Baby heb je weer teveel medicijnen genomen.
Baby heb je weer teveel medicijnen genomen.
Ik was alleen , starend over de richel.
Ik doe mijn best het niet te vergeten.
Allerlei vreugde, allerlei glee.
En onze één heldhaftige belofte.
Het is belangrijk voor ons, belangrijk voor mij.
En de gevolgen.

Ik was in de war door de vogels en de bijen, vergeten of ik het meende.
Baby heb je weer teveel medicijnen genomen.
En de seks en de pillen ,en de complicaties
Baby heb je weer teveel medicijnen genomen.
Ik was alleen ,vrij aan het vallen, proberen het niet te vergeten.
(c)TFJ Kuipers

Geen opmerkingen:

Een reactie posten