waarom de titel thoughts of a madman voor mijn blog

Ik wil deze blog gebruiken om mijn gedachten en gevoelens te delen

Ik heb last van ptts waarvoor ik ook therapieen volg

Éen van de opdracht is een dag boek bij houden ze noemen het een white book

Maar dat is voor mij zelf

Maar het leek me ook wel goed/interessant om bepaalde gedachten te delen op deze manier.

Schrijf graag en maak schilderijen die ik hier wil delen.





Translate

donderdag 23 januari 2014

midas touch

Ga je eigen weg.
Ik zal de lange weg nemen.
Ik zal mijn eigen weg naar beneden vinden.
Zoals ik altijd weer beneden kom.
Bij de poort.
Die als coke in gouden handen ligt.
Een poort die nooit roest maar wel ademt.

En ik zal weer verliezen in wat daar vind.
En ik zal bang zijn voor wat ik daar vind.
Het zal daar weer in me komen.
Het zal me weer verscheuren.
Zoals het altijd doet.

Er zullen wolken in het water zijn.
Er zullen vogels in de grond zijn.
Daar zijn de dingen die je haar nooit zult vragen.
Bij de poort van coke in de gouden handen.
(c)TFJ Kuipers

Geen opmerkingen:

Een reactie posten