waarom de titel thoughts of a madman voor mijn blog

Ik wil deze blog gebruiken om mijn gedachten en gevoelens te delen

Ik heb last van ptts waarvoor ik ook therapieen volg

Éen van de opdracht is een dag boek bij houden ze noemen het een white book

Maar dat is voor mij zelf

Maar het leek me ook wel goed/interessant om bepaalde gedachten te delen op deze manier.

Schrijf graag en maak schilderijen die ik hier wil delen.





Translate

zaterdag 24 december 2016

Het wezen van angst




Ik was vol door je bloedstollende vertellingen
Ik was opgelucht, maar  gek
Was een lang bezoek verkeerd?
Zeggen dat je de enige bent


Dus veel buitenlandse werelden
Dus Relatief geneukt
Dus klaar voor ons
Het wezen van angst


Ik werd geplaagd door uw blouse
Spugen door uw mond
Ik was luid door uw verlangen

Beschadiging aan staart
Neem alle  wind op
De zachte bloedneus
Teken van een andere verdieping


Dus zo veel gebieden
Dus klaar om te hervormen
Dus laat het ons  niet vormen
Het wezen van angst


Dus heeft hij zijn Eigen vorm?
Dus hij klaar om te hervormen?
Zoveel pijn diep in ons
Zo veel voor ons
Het wezen van angst
(c)TFJ Kuipers

Geen opmerkingen:

Een reactie posten