waarom de titel thoughts of a madman voor mijn blog

Ik wil deze blog gebruiken om mijn gedachten en gevoelens te delen

Ik heb last van ptts waarvoor ik ook therapieen volg

Éen van de opdracht is een dag boek bij houden ze noemen het een white book

Maar dat is voor mij zelf

Maar het leek me ook wel goed/interessant om bepaalde gedachten te delen op deze manier.

Schrijf graag en maak schilderijen die ik hier wil delen.





Translate

vrijdag 23 december 2016

SKINNY LOVE

Kom op skinny love doe het zelfde als vorig jaar.
Giet een beetje zout daar waar  we  nooit waren.
Staren naar de poel van bloed en gemalen fineer.

Ik vertel  je liefste om alles te slopen.
Knip alle  touwen door en laat me vallen.
Midden in het moment ,als een boom die zijn taken los laat in de wind.

Ik zei dat je geduldig moet zijn.
Ik zei dat je in orde moet  zijn.
Ik zei dat je in balans moet zijn.
Ik zei dat je lieve voor je zelf moet  zijn.

In de ochtend zal ik bij je zijn.
Maar het zal een ander soort zijn.
Want ik bezit alle tickets.

Kom op skinny love wat er ook is gebeurd.
Sabbel niet van de poel van bloed.
Sombere last is vol, dus traag op de splitsing.

Ik zei…


                                                    (c)TFJ Kuipers

Geen opmerkingen:

Een reactie posten