waarom de titel thoughts of a madman voor mijn blog

Ik wil deze blog gebruiken om mijn gedachten en gevoelens te delen

Ik heb last van ptts waarvoor ik ook therapieen volg

Éen van de opdracht is een dag boek bij houden ze noemen het een white book

Maar dat is voor mij zelf

Maar het leek me ook wel goed/interessant om bepaalde gedachten te delen op deze manier.

Schrijf graag en maak schilderijen die ik hier wil delen.





Translate

dinsdag 27 december 2016

Ik zit vast

Ik zit vast achter een muur
Een muur zo hoog als ik kan zien
Een muur zonder kier
Ik wil er door hen breken maar dat wil niet
Ik zit vas met mijn demonen
Ze branden door mijn ziel
De pijn omarmd me als een warm dier
De tranen branden in mijn ogen
En ik wil niet meer
En de vlammen doven zich 
Met de laatste zucht
(C)TFJ Kuipers 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten