waarom de titel thoughts of a madman voor mijn blog

Ik wil deze blog gebruiken om mijn gedachten en gevoelens te delen

Ik heb last van ptts waarvoor ik ook therapieen volg

Éen van de opdracht is een dag boek bij houden ze noemen het een white book

Maar dat is voor mij zelf

Maar het leek me ook wel goed/interessant om bepaalde gedachten te delen op deze manier.

Schrijf graag en maak schilderijen die ik hier wil delen.





Translate

zaterdag 31 december 2016

Op de vlucht

De duivel zoekt met zijn hellhond in het bos
De duistere schimme zoeken in het bos bij de beek
De ruiters van de apocalypse zoeken in het bos bij de stenen
Ze zoeken mij maar ik zit verstopt
Ik zit verstopt in een donker hol
In het donker hol ben ik veilig voor de pijn die ze me willen doen
Ze willen me verslinden zo als een draak zijn prooi verslind
Ik wil de kettingen door breken een weer vrij zijn
Zoals wilde paarden door het bos rennen
Als een arent die door de lucht zweeft
Niet meer op de vlucht maar vrij zijn
(c)TFJ Kuipers

Geen opmerkingen:

Een reactie posten