waarom de titel thoughts of a madman voor mijn blog

Ik wil deze blog gebruiken om mijn gedachten en gevoelens te delen

Ik heb last van ptts waarvoor ik ook therapieen volg

Éen van de opdracht is een dag boek bij houden ze noemen het een white book

Maar dat is voor mij zelf

Maar het leek me ook wel goed/interessant om bepaalde gedachten te delen op deze manier.

Schrijf graag en maak schilderijen die ik hier wil delen.





Translate

zondag 25 december 2016

Waarom



De zoute tranen lopen langs mijn wangen


Terwel het mes in mijn arm snijd


Het bloed sijbeelde langs mijn arm en drupeld naar benenden


De druppels vallen in een plas bloed rond mijn voeten


Waarom doe ik dit toch







De zwarte schimmen in mijn hoofd dollen door het doolhof


Ik zit vast achter een muur diep in het doolhof


De pijn is verlammend als messteken door mijn ziel


Het licht in mij dooft langzaam tot er alleen duisternis over blijft


Waarom gebeurt dit toch







De littekens op mijn lichaam vertellen het verhaal van de pijn in mijn ziel


Is dit beter dan de spuit in mijn lichaam drukken


En wachten op de extase van de vloeistof die langzaam mijn hersens bereikt


Als een raket die de atmosfeer verlaat en de ruimte in gaat


Waarom wil ik dit toch







De zoute tranen vallen van mijn gezicht


Ze vallen naar beneden


Ze vallen in de plas van kleverige bloed


Waar ze zich mengen als uiting van de pijn





Waarom doe ik dit toch


Waarom gebeurt dit toch


Waarom wil ik dit toch


WAAROM


(C)TFJ Kuipers









  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten