waarom de titel thoughts of a madman voor mijn blog

Ik wil deze blog gebruiken om mijn gedachten en gevoelens te delen

Ik heb last van ptts waarvoor ik ook therapieen volg

Éen van de opdracht is een dag boek bij houden ze noemen het een white book

Maar dat is voor mij zelf

Maar het leek me ook wel goed/interessant om bepaalde gedachten te delen op deze manier.

Schrijf graag en maak schilderijen die ik hier wil delen.





Translate

donderdag 29 december 2016

weg rennen

Ik wil rennen maar zit vast
Ik zit vast in zand
Wil weg rennen voor jou
Jij doet me pijn
Jij doet me pijn met je leugens
Ik wou alleen maar warmte
Maar kreeg kou
Ik zak steeds dieper in het zand
Je leugens zijn als messteken in mijn ziel
De woorden branden door me heen
Ik wil we rennen heel hard weg rennen
Maar ik zit vast
Ik zit vast in het zand
(c)TFJ Kuipers

Geen opmerkingen:

Een reactie posten