waarom de titel thoughts of a madman voor mijn blog

Ik wil deze blog gebruiken om mijn gedachten en gevoelens te delen

Ik heb last van ptts waarvoor ik ook therapieen volg

Éen van de opdracht is een dag boek bij houden ze noemen het een white book

Maar dat is voor mij zelf

Maar het leek me ook wel goed/interessant om bepaalde gedachten te delen op deze manier.

Schrijf graag en maak schilderijen die ik hier wil delen.





Translate

vrijdag 21 februari 2014

automutilatie 11

Pijn vloeit door mijn lichaam.
Als spelden die in mijn aderen steken.
Het brand als een vuur door mijn lichaam.
Die wordt  aangewakkerd door mijn hart.
Die het door mijn lichaam pompt.
Niks help tegen de pijn die ik mijn leven lang voel.
geen medicijnen geen drugs niks van dat helpt.
Het enige wat even helpt is het mes.
Maar het werkt maar even het verlicht het maar een paar minuten.
Maar het is toch weer even een verlichting.
Maar daar naar komt het weer terug.
Kon ik maar slapen dan had ik even rust.
Maar zelf medicijnen helpen niet voor het slapen.
En als ik maar even slaap beginnen de nachtmerries.
Helaas is het enige wat helpt het snijden.
zodat het bloed even een uitweg vind.
Maar dat is juist het gene wat ik niet meer wil maar wat moet ik anders? 
(c)TFJ Kuipers

Geen opmerkingen:

Een reactie posten