waarom de titel thoughts of a madman voor mijn blog

Ik wil deze blog gebruiken om mijn gedachten en gevoelens te delen

Ik heb last van ptts waarvoor ik ook therapieen volg

Éen van de opdracht is een dag boek bij houden ze noemen het een white book

Maar dat is voor mij zelf

Maar het leek me ook wel goed/interessant om bepaalde gedachten te delen op deze manier.

Schrijf graag en maak schilderijen die ik hier wil delen.





Translate

woensdag 12 februari 2014

Zwarte Wereld

Ik zie een gekleurde deur en wil het zwart schilderen.
Geen kleuren meer ik wil dat alles zwart word.
Ik zie vrouwen lopen in hun zomerse kleren .
Ik moet mijn hoofd draaien tot de duisternis weg gaat.
Ik zie een rij auto's en ze zijn allemaal zwart geschilderd.
Met bloemen op de de voorkant en met mijn liefde.
Maar beide komen niet meer terug.
Ik zie mensen kijken en snel hun hoofd weg draaien.
Net als een pasgeboren baby het gebeurt elke dag.
Ik kijk in mezelf een zie dat mijn hart zwart is.
Mijn gekleurde deur moet zwart zijn.
Misschien dat ik dan verdwijn.
Dan hoef ik de feiten niet onder ogen te zien.
Het is niet gemakkelijk om naar boven te komen.
Als de hele wereld zwart is 
(c)TFJ Kuipers

Geen opmerkingen:

Een reactie posten