waarom de titel thoughts of a madman voor mijn blog

Ik wil deze blog gebruiken om mijn gedachten en gevoelens te delen

Ik heb last van ptts waarvoor ik ook therapieen volg

Éen van de opdracht is een dag boek bij houden ze noemen het een white book

Maar dat is voor mij zelf

Maar het leek me ook wel goed/interessant om bepaalde gedachten te delen op deze manier.

Schrijf graag en maak schilderijen die ik hier wil delen.





Translate

zondag 23 februari 2014

Echte liefde

Ze is niet echt
Ze zit alleen maar in je hoofd
Ze is niet in staat je liefde te geven zo als een ander.
Ze is een vreemdeling die door je hoofd spookt
Wij hebben een geschiedenis of ben je dat vergeten
Natuurlijk heeft ze alles ze bestaat alleen maar in je hoofd.
Zegen je ziel je hebt je hoofd in de wolken.
Je maakt je zelf gek
Je denkt maar dat ze je hart laat smelten
Maar kom weer naar benende naar deze aarde
En zie dat ik hier ben
Ik ben echt laat me je helpen.
(c)TFJ Kuipers

Geen opmerkingen:

Een reactie posten