waarom de titel thoughts of a madman voor mijn blog

Ik wil deze blog gebruiken om mijn gedachten en gevoelens te delen

Ik heb last van ptts waarvoor ik ook therapieen volg

Éen van de opdracht is een dag boek bij houden ze noemen het een white book

Maar dat is voor mij zelf

Maar het leek me ook wel goed/interessant om bepaalde gedachten te delen op deze manier.

Schrijf graag en maak schilderijen die ik hier wil delen.





Translate

zondag 23 februari 2014

automutilatie 12

Het begint bij bloed.
Het beeld ervan.
Het druppelt langs de achterkant, van mijn oogleden naar beneden.
Het stroompje wordt een rivier en dan een vloedgolf.
Het vult de leegte in me.
Al mijn lege ruimtes.
Maar dan is het bloed ineens niet meer rood.
Het word langzaam zwart een opdringerig.
Het voelt of ik explodeer.
Het enige manier om de druk te verminderen is te snijden.
En de sluis open te zetten.
En het bloed te laten af te voeren
Langs mijn armen zodat ik zie dat het weer rood is.
Ik automuitleer net zolang en diep tot de druk weg is
En dan komt eendelijk de kalmte voor even.
En is er alleen nog maar even rust.
(c)TFJ Kuipers

Geen opmerkingen:

Een reactie posten