waarom de titel thoughts of a madman voor mijn blog

Ik wil deze blog gebruiken om mijn gedachten en gevoelens te delen

Ik heb last van ptts waarvoor ik ook therapieen volg

Éen van de opdracht is een dag boek bij houden ze noemen het een white book

Maar dat is voor mij zelf

Maar het leek me ook wel goed/interessant om bepaalde gedachten te delen op deze manier.

Schrijf graag en maak schilderijen die ik hier wil delen.





Translate

zondag 16 februari 2014

droomloze slaap

Terwel ik in een diepe rustige slaap val.
Voel ik me steeds dieper in een zee van rust en warmte zakken.
Ik zie mooie momenten van me leven weerspiegelen op het zee oppervlakte.
Terwel ik verder zink worden de beelden minder mooi.
Een zie ik steeds meer de slechte dingen die er zijn gebeurt in mijn leven.
Ik merk dat het steeds duisterder en kouder om me heen wordt.
De beelden van mijn leven worden steeds vager tot ze verdwenen zijn.
En er allen nog maar kou en duisternis is.
Is dit dan eindelijk het eind van het leven.
En droom loze slaap in diepe duisternis. 
(c)TFJ Kuipers

Geen opmerkingen:

Een reactie posten