waarom de titel thoughts of a madman voor mijn blog

Ik wil deze blog gebruiken om mijn gedachten en gevoelens te delen

Ik heb last van ptts waarvoor ik ook therapieen volg

Éen van de opdracht is een dag boek bij houden ze noemen het een white book

Maar dat is voor mij zelf

Maar het leek me ook wel goed/interessant om bepaalde gedachten te delen op deze manier.

Schrijf graag en maak schilderijen die ik hier wil delen.





Translate

dinsdag 25 februari 2014

dark passenger.

Ik kijk graag naar dexter dat is een Amerikaanse serie.
Ik ga niet helemaal uit legen waar de serie over gaat als je op de link drukt kom je er achter
Het is een erg goede serie.
De acteur heeft het vaak over zijn dark passenger. 
Ik heb zelf vaak ook het gevoel dat ik een dark passenger heb die om de zoveel tijd weer naar boven komt.
Zou graag willen dat ik die niet had dan zo het stoppen met het zelfdestructief gedrag dat ik heb misschien wat makkelijker gaan.
Ik denk namelijk dat de duistere kant van mij er telkens weer voor zorgt dat ik de fout in ga 
Maar om dat ik de serie zo goed vind heb ik er een schilderij van gemaakt 
Dit is het schilderij:
(c)TFJ Kuipers
The dark passenger in me
I can hardly control
It takes all my energy
I want to keep him under controll  
Far away to stop in a deep hole of emptiness  
So I can live a normal life  
Without torment myself over and over
Without fighting with myself
Hope that one day he leave me alone
(c)TFJ Kuipers

Geen opmerkingen:

Een reactie posten