waarom de titel thoughts of a madman voor mijn blog

Ik wil deze blog gebruiken om mijn gedachten en gevoelens te delen

Ik heb last van ptts waarvoor ik ook therapieen volg

Éen van de opdracht is een dag boek bij houden ze noemen het een white book

Maar dat is voor mij zelf

Maar het leek me ook wel goed/interessant om bepaalde gedachten te delen op deze manier.

Schrijf graag en maak schilderijen die ik hier wil delen.





Translate

dinsdag 4 februari 2014

LIEFDE

LIEFDE

Één van de mooiste geschenken die de mens heeft gekregen is de liefde
Één van de ergste dingen die de mens heeft gekregen is de liefde
Er is niks mooiers dan verliefd zijn op iemand en je leven er mee te delen
Er is niks ergers dan verliefd zijn op iemand en geen liefde terug te krijgen
Er is niks mooiers om naast iemand waker te worden waar je van houd
Er is niks ergers dan waker te worden in een leeg bed terwijl je liefst naast iemand waker word en er allen een lege plek is
Liefde kan als water zijn en je hart er langzaam mee vullen.
Liefde kan als een tsunami zijn een je hart verscheuren
Liefde kan je gek maken van verlangen naar iemand omdat je zoveel van elkaar houd
Liefde kan je insane maken naar verlangen naar iemand die je niet wil.
Liefde kan als een draak zijn en je verlangen aanwakkeren de vurige verlangen tussen twee mensen
Liefde kan als een draak zijn een je langzaam verbranden tot een hoopje zielige aas
Er is niks twee stijdigers dan de liefde
Het is zo mooi en het kan ook zo´n pijn doen.
(c)TFJ Kuipers

Geen opmerkingen:

Een reactie posten