waarom de titel thoughts of a madman voor mijn blog

Ik wil deze blog gebruiken om mijn gedachten en gevoelens te delen

Ik heb last van ptts waarvoor ik ook therapieen volg

Éen van de opdracht is een dag boek bij houden ze noemen het een white book

Maar dat is voor mij zelf

Maar het leek me ook wel goed/interessant om bepaalde gedachten te delen op deze manier.

Schrijf graag en maak schilderijen die ik hier wil delen.





Translate

woensdag 5 februari 2014

Ik vraag je


Ik vroeg je of je me mocht, en je zei nee
Ik vroeg je of je me knap vond, en je zei nee
Ik vroeg je als ik weg zou gaan zou je huilen, en je zei nee
dus liep ik weg

en je pakte mijn hand

En je zei ik mag je niet ik hou van je
Ik vind je niet knap maar ik vind je zo mooi als een elf
en als je weg gaat moet ik niet huilen maar dan ga ik dood van verdriet.
(c)TFJ Kuipers

Geen opmerkingen:

Een reactie posten