waarom de titel thoughts of a madman voor mijn blog

Ik wil deze blog gebruiken om mijn gedachten en gevoelens te delen

Ik heb last van ptts waarvoor ik ook therapieen volg

Éen van de opdracht is een dag boek bij houden ze noemen het een white book

Maar dat is voor mij zelf

Maar het leek me ook wel goed/interessant om bepaalde gedachten te delen op deze manier.

Schrijf graag en maak schilderijen die ik hier wil delen.





Translate

zondag 29 januari 2017

Alleen

Alle deuren zitten op slot
Elke kier is gedicht
Niks komt meer binnen
Het doet te pijn
Wil niks meer voelen
Wil alleen nog maar rust
Ik wil alleen zijn
Ik trek de dekens over me hen
En vergeet wat er om me heen gebeurt
De dekens zijn als een schild
Het houd alles buiten
kon ik hier maar voor altijd blijven liggen
Veilig en alleen
(c)TFJ Kuipers

Geen opmerkingen:

Een reactie posten