waarom de titel thoughts of a madman voor mijn blog

Ik wil deze blog gebruiken om mijn gedachten en gevoelens te delen

Ik heb last van ptts waarvoor ik ook therapieen volg

Éen van de opdracht is een dag boek bij houden ze noemen het een white book

Maar dat is voor mij zelf

Maar het leek me ook wel goed/interessant om bepaalde gedachten te delen op deze manier.

Schrijf graag en maak schilderijen die ik hier wil delen.





Translate

donderdag 5 januari 2017

Diep vanbinnen

Waar ben je nou
Je bent weggegaan
Net nu ik je het hartst nodig had
Ik mis je warmte heb het nu zo koud 
Je hebt een leegte achter gelaten
Ik probeer het op tevullen 
Maar jij komt niet meer terug 
Mis de schittering in je ogen 
De lach op je gezicht
Je warme lichaam tegen de mijne 
Je zachte lippen op de mijne
Maar als ik diep van binnen kijk 
Diep binnen in mijn hart 
Dan ben je daar
Daar koester ik je 
Zo ben je altijd een beetje bij me
(c)TFJ Kuipers

Geen opmerkingen:

Een reactie posten