waarom de titel thoughts of a madman voor mijn blog

Ik wil deze blog gebruiken om mijn gedachten en gevoelens te delen

Ik heb last van ptts waarvoor ik ook therapieen volg

Éen van de opdracht is een dag boek bij houden ze noemen het een white book

Maar dat is voor mij zelf

Maar het leek me ook wel goed/interessant om bepaalde gedachten te delen op deze manier.

Schrijf graag en maak schilderijen die ik hier wil delen.





Translate

maandag 23 januari 2017

Vaarwel

Niks interesseert me meer
Ik voel me leeg en hol van binnen
Niks doet er meer toe
Niks komt meer binnen
Alles weerkaatst in een grote leegte
Woorden doen er niet meer toe
Ben moe van het strijden en het vechten
Ik kijk de dood in de ogen
En verwelkom hem als een oude vriend
Het is als een warme deken die me omsluit
Ik voel me slaperig en laat de slaap over me hen komen
Mijn ogen worden zwaar
En voor ik ze sluit wil ik nog een ding zeggen
Vaarwel
(c)TFJ Kuipers

Geen opmerkingen:

Een reactie posten