waarom de titel thoughts of a madman voor mijn blog

Ik wil deze blog gebruiken om mijn gedachten en gevoelens te delen

Ik heb last van ptts waarvoor ik ook therapieen volg

Éen van de opdracht is een dag boek bij houden ze noemen het een white book

Maar dat is voor mij zelf

Maar het leek me ook wel goed/interessant om bepaalde gedachten te delen op deze manier.

Schrijf graag en maak schilderijen die ik hier wil delen.





Translate

zondag 8 januari 2017

Slaap

Lig te staren naar het plafon
Te wachten tot de slaap me overvalt
Zo als wolven hun prooi overvallen
Maar het komt niet 
Raak verdwaald in een doolhof van gedachten 
Engelen spelen muziek maar ik hoor het niet
Wordt opgeslokt door de duisternis
Het is als een draaikolk die me mee sleurt
Geen begin geen eind
De steren en maan draaien om me heen
Een jakhals huilt in de woestijn 
Oh zandman sla me vannacht niet over 
En strooi wat zand in mijn ogen
Zodat ik niet verdwaal in het oneindige van de nacht
(c)TFJ Kuipers

Geen opmerkingen:

Een reactie posten