waarom de titel thoughts of a madman voor mijn blog

Ik wil deze blog gebruiken om mijn gedachten en gevoelens te delen

Ik heb last van ptts waarvoor ik ook therapieen volg

Éen van de opdracht is een dag boek bij houden ze noemen het een white book

Maar dat is voor mij zelf

Maar het leek me ook wel goed/interessant om bepaalde gedachten te delen op deze manier.

Schrijf graag en maak schilderijen die ik hier wil delen.





Translate

zondag 22 januari 2017

Ijs kristallen

Ik wil het kan niet langer tegen de verlangen vechten
Mijn hart bonkt als een ophol geslagen stier
Wil niet langer wachten
Wil geen bruine suiker maar witte ijs kristallen
Ik meng ze met mijn bloed
Ik voel de warmte door mijn lichaam stromen
Mijn bloed stroomt als ophol geslagen paarden door mijn aderen
Mijn ogen veranderen in zwarten basketballen
De pijn in mij verdwijnt als sneeuw voor de zon
De tintelingen knetteren over mijn huid
Ik ben mezelf niet maar een andere ik
Kon ik me maar altijd zo voelen
Maar de ijs kristallen smelten langzaam in mijn bloed
En met een donderslag kom ik weer in de koude wereld terug
(c)TFJ Kuipers

Geen opmerkingen:

Een reactie posten