waarom de titel thoughts of a madman voor mijn blog

Ik wil deze blog gebruiken om mijn gedachten en gevoelens te delen

Ik heb last van ptts waarvoor ik ook therapieen volg

Éen van de opdracht is een dag boek bij houden ze noemen het een white book

Maar dat is voor mij zelf

Maar het leek me ook wel goed/interessant om bepaalde gedachten te delen op deze manier.

Schrijf graag en maak schilderijen die ik hier wil delen.





Translate

woensdag 4 januari 2017

Puntje van de berg

Op het puntje van de berg kijk ik naar beneden
In het dal grazen de wilde paarden
Ik wil naar het dal
Maar kan het niet
Ik zit vast geketend aan een kruis
De vlammen dansen in een circkel  om me heen
De warmte brand in mijn huid
Het bloed loopt als riveren over mijn huid
En druipt via mijn bennen langs mijn voeten op het zand
Op het zand vormt zich een river van warm kleverig bloed
Wat van de berg af vloeit
De circkel van vlammen komt steeds dichterbij
Ik zit vast maar in gedachten ben ik vrij
In gedachten dans ik in het dal helemaal vrij
(c)TFJ Kuipers

Geen opmerkingen:

Een reactie posten