waarom de titel thoughts of a madman voor mijn blog

Ik wil deze blog gebruiken om mijn gedachten en gevoelens te delen

Ik heb last van ptts waarvoor ik ook therapieen volg

Éen van de opdracht is een dag boek bij houden ze noemen het een white book

Maar dat is voor mij zelf

Maar het leek me ook wel goed/interessant om bepaalde gedachten te delen op deze manier.

Schrijf graag en maak schilderijen die ik hier wil delen.





Translate

donderdag 12 januari 2017

Vrijheid

Ik zit verstopt diep in het woud 
Ruiters op pik zwarte paarden zoeken me 
Boven mijn hoofd cirkelen kraaien
Ze willen mijn ziel hebben
Mijn ziel brand in mijn lichaam
Het wil er uit en vrij zijn 
Dansen in een cirkel van vlammen
Vlammen die de regen niet kan doven 
Mee zweven met de rook
Naar waar engelen zingen 
(c)TFJ Kuipers

Geen opmerkingen:

Een reactie posten