waarom de titel thoughts of a madman voor mijn blog

Ik wil deze blog gebruiken om mijn gedachten en gevoelens te delen

Ik heb last van ptts waarvoor ik ook therapieen volg

Éen van de opdracht is een dag boek bij houden ze noemen het een white book

Maar dat is voor mij zelf

Maar het leek me ook wel goed/interessant om bepaalde gedachten te delen op deze manier.

Schrijf graag en maak schilderijen die ik hier wil delen.





Translate

vrijdag 20 januari 2017

Duisternis

Vleermuizen vliegen in mijn hoofd
Ik voel de vleugels klapperen
Mijn gedachten zijn als een spinnen web
En ik ben de spin
Ik voel elke trilling maar toch ben ik niet helder
Mijn gedachten zijn een warboel
Ik voel me leeg van binnen
Ik ben op gebrand
De kaars is bijna op
Hij geeft nog een kleine vlam
En dan dooft die langzaam
En komt de duisternis
En heb ik eindelijk rust
(c)TFJ Kuipers

Geen opmerkingen:

Een reactie posten