waarom de titel thoughts of a madman voor mijn blog

Ik wil deze blog gebruiken om mijn gedachten en gevoelens te delen

Ik heb last van ptts waarvoor ik ook therapieen volg

Éen van de opdracht is een dag boek bij houden ze noemen het een white book

Maar dat is voor mij zelf

Maar het leek me ook wel goed/interessant om bepaalde gedachten te delen op deze manier.

Schrijf graag en maak schilderijen die ik hier wil delen.





Translate

zondag 1 januari 2017

Huil een river vol tranen

Je was mijn zon
Je was mijn aarde
Maar je wist niet dat alle manieren waarop ik van je hield
Dus je nam je een ​​kans
En maakte andere plannen
Je hoeft niet te zeggen, wat je gedaan hebt
Nu is er gewoon geen kans, voor jou en mij
En doe het niet maken het je verdrietig
Je zei dat je van me hield
Waarom heb je me verlaten, helemaal alleen
Nu vertel je me je me nodig hebt
Als je me bellen op de telefoon
Meisje Ik weiger, moet je me verward hebben
Bij sommige andere man
Uw bruggen werden verbrand, en nu is het jouw beurt
Huil een river vol tranen
(c)TFJ Kuipers

Geen opmerkingen:

Een reactie posten