waarom de titel thoughts of a madman voor mijn blog

Ik wil deze blog gebruiken om mijn gedachten en gevoelens te delen

Ik heb last van ptts waarvoor ik ook therapieen volg

Éen van de opdracht is een dag boek bij houden ze noemen het een white book

Maar dat is voor mij zelf

Maar het leek me ook wel goed/interessant om bepaalde gedachten te delen op deze manier.

Schrijf graag en maak schilderijen die ik hier wil delen.





Translate

dinsdag 10 januari 2017

Kamertje in mijn hart

Mijn emoties komen met een stortvloed over me heen
Ik verdrink er in 
Ik probeer naar boven te zwemmen maar word naar beneden getrokken
Ze worden niet meer gedempt
Ze zaten diep verborgen in mijzelf
Ik had ze opgesloten in een kamertje diep in mijn hart
Nu val ik in een eindeloze put
Het verscheurd me
Het trekt me alle kanten op
Mijn hoofd ontploft
Probeer mijn gedachten op een rij te krijgen maar dat lukt niet 
Het is als een puzzel maar er ontbreken stukken
Ik snak naar adem
Wil mijn emoties weer weg stopen
Diep in mijzelf
In een kamertje in mijn hart
Waar ik ze niet hoef te voelen 
(c)TFJ Kuipers

Geen opmerkingen:

Een reactie posten