waarom de titel thoughts of a madman voor mijn blog

Ik wil deze blog gebruiken om mijn gedachten en gevoelens te delen

Ik heb last van ptts waarvoor ik ook therapieen volg

Éen van de opdracht is een dag boek bij houden ze noemen het een white book

Maar dat is voor mij zelf

Maar het leek me ook wel goed/interessant om bepaalde gedachten te delen op deze manier.

Schrijf graag en maak schilderijen die ik hier wil delen.





Translate

dinsdag 24 januari 2017

Angst

Ik ben verstijfd van angst
Mijn lichaam trilt van angst
Kruip in elkaar als een foetus
Zit opgesloten in hoekje van mijn geest
Het is er donker en koud
Kan niet meer helder nadenken
De zenuwen gaan als stroom stoten door mijn lichaam
Mijn mond voelt droog aan
Kan het wel uit schreeuwen van angst
Maar weet niet waar voor
Ben veilig in mijzelf
Maar toch voel ik me angstig
Kruip nog meer in elkaar
En wacht tot het gevoel weg gaat
Als het ooit weg gaat
(c)TFJ Kuipers

Geen opmerkingen:

Een reactie posten