waarom de titel thoughts of a madman voor mijn blog

Ik wil deze blog gebruiken om mijn gedachten en gevoelens te delen

Ik heb last van ptts waarvoor ik ook therapieen volg

Éen van de opdracht is een dag boek bij houden ze noemen het een white book

Maar dat is voor mij zelf

Maar het leek me ook wel goed/interessant om bepaalde gedachten te delen op deze manier.

Schrijf graag en maak schilderijen die ik hier wil delen.





Translate

woensdag 25 januari 2017

Automutilatie 22

De spanning in mij is te snijden
Het is net of er duizenden muggen in mijn maag prikken
De adrenaline giert door mijn lichaam
Mijn gedachten gaan tekeer
Heb tientallen gedachten te gelijk
Maar ze zijn niet complete
Ze schieten alle kanten op
Wat moet ik doen
Er is maar een ding wat helpt
Ik pak het mes mijn beste vriend
En druk hem diep in mijn huid
Terwijl het bloed uit de snee loopt verdwijnt de spanning
Ik voel eindelijk even rust en kalmte eindelijk
(c)TFJ Kuipers

Geen opmerkingen:

Een reactie posten