waarom de titel thoughts of a madman voor mijn blog

Ik wil deze blog gebruiken om mijn gedachten en gevoelens te delen

Ik heb last van ptts waarvoor ik ook therapieen volg

Éen van de opdracht is een dag boek bij houden ze noemen het een white book

Maar dat is voor mij zelf

Maar het leek me ook wel goed/interessant om bepaalde gedachten te delen op deze manier.

Schrijf graag en maak schilderijen die ik hier wil delen.





Translate

zaterdag 21 december 2013

automutilatie 5



Ik steek het mes in mijn arm.
Het is het enige wat de pijn stopt.
De pijn die gemaakt is door alles wat ik heb mee gemaakt in het leven.
Het eindigt nooit.
De pijn vreet zich een weg naar binnen.
Naar mijn ziel de kern van mijn bestaan.
De pijn gaat maar door.
Ik schreeuw totdat mijn aderen in storten.
ik heb lang gewacht maar mijn tijd is verstreken.
Ik ben als laatste achter gebleven.
Je kan niet stoppen wat je zelf niet hebt gecreëerd.
Mijn toekomst lijkt wel mijn verleden.
ik heb geen keus meer.
Trek me weer bij elkaar of scheur het huid van mijn lichaam
Laat me dan in stukken achter en laat me dan met rust
Vertel me dat de realiteit beter is dan de droom
Ik heb het onder vonden op de harde manier
Niets is wat het lijkt 
  (c) copyright tfj

Geen opmerkingen:

Een reactie posten