waarom de titel thoughts of a madman voor mijn blog

Ik wil deze blog gebruiken om mijn gedachten en gevoelens te delen

Ik heb last van ptts waarvoor ik ook therapieen volg

Éen van de opdracht is een dag boek bij houden ze noemen het een white book

Maar dat is voor mij zelf

Maar het leek me ook wel goed/interessant om bepaalde gedachten te delen op deze manier.

Schrijf graag en maak schilderijen die ik hier wil delen.





Translate

zondag 15 december 2013

Verslaving 1

Ik heb geen arm om heen nodig
Ik heb geen behoefte aan drugs om te kalmeren
Ik zie het worden geschreven voor mijn ogen in mijn gedachten
Nee denk niet dat ik niks nodig heb
Uit eindelijk zijn we allemaal maar bakstenen.
In de muur der leven.

Is er nog iemand in daar
In je hoofd je gedachten
Beweeg iets als je me kan horen als je er nog bent
Is er iemand thuis daar binnen
Ik hoor dat je down bent
Ik kan je helpen om weer te kalmeren op je voeten te staan
Maar moet weten of je er nog bent.

Er is geen pijn meer
Ik zie in de verte een schip met rook aan de horizon
Wat aankomt door alle golven heen
ik zie je lippen wel bewegen
Maar hoor niet wat je zegt
Ik kan je niet uitleggen hoe ik me voel,je zou het toch niet begrijpen
Dit is niet wie ik wil zijn
Ik ben volgens mij complet gevoelloos geworden

Okee
Gewoon een speldenprik
Het doet geen pijn
Volgens mij werkt het goed
nu zul je het voorlopig volhouden.
En kan je weer verder met de show van het leven

En nu kan ik weer verder spellen met de show der leven
Ook al ben ik volgens mij complet gevoelloos geworden 
(c) copyright tfj

(c) copyright tfj

Geen opmerkingen:

Een reactie posten