waarom de titel thoughts of a madman voor mijn blog

Ik wil deze blog gebruiken om mijn gedachten en gevoelens te delen

Ik heb last van ptts waarvoor ik ook therapieen volg

Éen van de opdracht is een dag boek bij houden ze noemen het een white book

Maar dat is voor mij zelf

Maar het leek me ook wel goed/interessant om bepaalde gedachten te delen op deze manier.

Schrijf graag en maak schilderijen die ik hier wil delen.





Translate

zondag 29 december 2013

Droom

Ik Droom.


Ik droom dat ik op de oppervlakte van het leven drijf.

Kijkend hoe het uitpakt ,observerend.

Maar doen we dat niet allemaal kijken observeren.

Ik ben de buitenstaander die in het leven kijkt.

Moet je andere zien.

Ze lachen en spelen.

Het lijkt zo smakelijke voor ze.

Waarom is het dan zo moeilijk voor mij.

We drijven allemaal aan het oppervlakte van het leven.

Vandaag .

Vandaag ben ik de observeerder.

En morgen wie weet.
(c)TFJ Kuipers

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten