waarom de titel thoughts of a madman voor mijn blog

Ik wil deze blog gebruiken om mijn gedachten en gevoelens te delen

Ik heb last van ptts waarvoor ik ook therapieen volg

Éen van de opdracht is een dag boek bij houden ze noemen het een white book

Maar dat is voor mij zelf

Maar het leek me ook wel goed/interessant om bepaalde gedachten te delen op deze manier.

Schrijf graag en maak schilderijen die ik hier wil delen.





Translate

maandag 16 december 2013

Automutulatie 4

Ik ben van de week weer de fout in gegaan,
Heb mezelf weer gesneden.
Vind het echt erg dat het weer gebeurt is. 
Het ging net een tijdje goed 
Maar ik begin gewoon weer met goede moed opnieuw.
Deze tekst heb ik er over geschreven:


Help ik heb het weer gedaan
Ik ben al zo vaak op dit punt geweest
Ik heb mezelf weer gesneden vandaag
En het ergste is dat ik niemand de schuld kan geven
Wees mijn vriend
Hou me vast warm me op
ontplooi  me
Ik ben klein en behoeftig
Warm me op adem met me mee
Ben mezelf weer verloren
Ben mezelf verloren en ben nergens te vinden
Ik denk dat ik ga breken
Ben mezelf weer verloren en voel me overal onveilig
Er komt geen eind aan de pijn en leegte
Zal het altijd zo blijven
Of komt er een dag dat ik mezelf vind
ik hoop het wel dat ik me weer veilig en pijnloos voel.
 
(c) copyright tfj
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten