waarom de titel thoughts of a madman voor mijn blog

Ik wil deze blog gebruiken om mijn gedachten en gevoelens te delen

Ik heb last van ptts waarvoor ik ook therapieen volg

Éen van de opdracht is een dag boek bij houden ze noemen het een white book

Maar dat is voor mij zelf

Maar het leek me ook wel goed/interessant om bepaalde gedachten te delen op deze manier.

Schrijf graag en maak schilderijen die ik hier wil delen.





Translate

dinsdag 17 december 2013

create your own world

Dit schilderij heb ik over deze tekst gemaakt.
De tekst was er eerder dan het schilderij.
Dus eerst de tekst dan het schilderij:

 Iedereen heeft een engel.
Een gardiaan ,die over je  waakt .
Je weet nooit wat voor vorm ze hebben en nemen.
De ene dag een oude man de andere dag een meisje.
Maar laat ze je geen verkeerde illusie geven. 
Want ze zijn net zo hevig en vurig als een draak.
Maar ze zijn er niet voor onze strijd.
Ze fluisteren in onze hart, ons er aan te herinneren.
Dat ieder baas is over zijn eigen wereld.
Je hebt zelf de kracht om je eigen wereld te creëren.
De wereld waar jij in wil leven .


En uit eindelijk rest de vraag, het mysterie wie zijn verhaal is het.
Wie bepaalt er als het doek op gaat.
Wie bepaalt de stappen in de dans van ons leven.
De wereld die we creëren.
Wie rijdt er ,maakt ons gek.
Geeft ons de klappen met de zweep en kroont ons als we het onmogelijke overleven.
Wie is het wie bepaalt het wat er gebeurt.

Wie eert degenen die we lief hebben om te leven ons leven .
Wie stuurt er monsters om ons te doden en tegelijk zingt dat we nooit zullen sterven.
Wie leert ons wat echt is en wat in onze fantasie is wie bepaalt.
Wie leert Ons te lachen om leugens te wenen om de werkelijkheden.
wie bepaalt er of we leven dat we zullen sterven.
Sterven om wat te verdedigen  of te verdedigen zodat we sterven.
Wie ketens ons, met moraal ethiek wat goed is en wat kwaad is.
Wat licht is en wat duisternis is .
En wie heeft de sleutel voor de bevrijding .
Jij  je hebt alle wapens woorden gedachten.
Nu vecht creëer de wereld die jij wil waar jij wil leven
.
  (c) copyright tfj

 (c) copyright tfj





Geen opmerkingen:

Een reactie posten