waarom de titel thoughts of a madman voor mijn blog

Ik wil deze blog gebruiken om mijn gedachten en gevoelens te delen

Ik heb last van ptts waarvoor ik ook therapieen volg

Éen van de opdracht is een dag boek bij houden ze noemen het een white book

Maar dat is voor mij zelf

Maar het leek me ook wel goed/interessant om bepaalde gedachten te delen op deze manier.

Schrijf graag en maak schilderijen die ik hier wil delen.





Translate

donderdag 26 december 2013

guitar heroes



IK heb ontdekt al een tijdje geleden .
Dat music erg kan helpen als je je minder voelt.
Of als ik erge drang tot zelfdestructief gedag heb.
Ik heb nogal een uit gebreide music smaak.
Maar ben vooral gek op blues en gitaar music.
Speel zelf ook gitaar en dat help ook tegen mijn somberheid en gedarg .
En geeft afleiding het is echt iets om een te proberen.
Guitar spellen of teken of schrijven wat je voelt.
Maar ik heb een schilderij gemaakt met wat ik vind 4 van de beste gitaristen.
Er zijn er veel meer maar deze sprongen er voor mij uit
Ik wou iedereen nog even fijn feestdagen wensen zo ver dat lukt

(C) TFJ Kuipers

Geen opmerkingen:

Een reactie posten