waarom de titel thoughts of a madman voor mijn blog

Ik wil deze blog gebruiken om mijn gedachten en gevoelens te delen

Ik heb last van ptts waarvoor ik ook therapieen volg

Éen van de opdracht is een dag boek bij houden ze noemen het een white book

Maar dat is voor mij zelf

Maar het leek me ook wel goed/interessant om bepaalde gedachten te delen op deze manier.

Schrijf graag en maak schilderijen die ik hier wil delen.





Translate

donderdag 26 december 2013

Deal with the devil

Zou je een deal met de duivel sluiten
En wat zou de deal zijn
Geld geluk liefde
Denk als ik een deal zou sluiten
het niet zou zijn om geld of liefde ,geluk
Maar dat die mijn verleden uitwisten
Dat ik verder kon met een schone lij
Maar zou het het waard zijn om je ziel daar voor te verkopen
op korte termijn wel maar als je naar het lange termijn kijkt
Zou het dan het ook waard zijn?
(c)TFJ KUIPERS 

(C) TFJ KUIPERS

Geen opmerkingen:

Een reactie posten