waarom de titel thoughts of a madman voor mijn blog

Ik wil deze blog gebruiken om mijn gedachten en gevoelens te delen

Ik heb last van ptts waarvoor ik ook therapieen volg

Éen van de opdracht is een dag boek bij houden ze noemen het een white book

Maar dat is voor mij zelf

Maar het leek me ook wel goed/interessant om bepaalde gedachten te delen op deze manier.

Schrijf graag en maak schilderijen die ik hier wil delen.





Translate

vrijdag 6 december 2013

Beschermengel

Sommigen (b.v. vele rooms-katholieke mensen) leren dat ieder mens of iedere gelovige een eigen persoonlijke beschermengel heeft.
Ik ben zelf niet katholieke ik geloof zelf in meerde religies.
Maar ik geloof wel dat iedereen mens een beschermengel  heeft.
Ik heb hier ook een tekst van gemaakt:

Mijn beschermengel

Mijn beschermengel was alles.
Het beschermde me voor de harde wereld.
Waar was ik nu zonder jou geweest.
Als jij niet je grote beschermende vleugels om me had gebogen.
Je wees me de weg en gaaf me inzicht.
Ik zou vrede Hebben met het leven hier.
Maar mijn beschermengel is weg gevlogen.
Toen ik hem nodig had, nodig heb.
De beschermengel die mijn leven in zijn vleugels had,me beschermde.
Liet mij alleen achter zonder bescherming
hoorde die beschermengel dan niet meer bij mij
Beschermengel kom bij me terug.
Ik wil weer leven en genieten.
Hij was mijn beschermengel toen ik jong was waarom ben je weg gegaan.
Mijn beschermengel mij waker kom weer bij mij terug en blijf altijd bij mij,aan mijn zij
Bescherm me met je vleugels en inzicht.
En sta me bij in moeilijke tijden
En doe voor andere mensen het zelfde wat je voor mij deed
Bescherm engel kom alstublieft terug
 (c) copyright tfj

Geen opmerkingen:

Een reactie posten