waarom de titel thoughts of a madman voor mijn blog

Ik wil deze blog gebruiken om mijn gedachten en gevoelens te delen

Ik heb last van ptts waarvoor ik ook therapieen volg

Éen van de opdracht is een dag boek bij houden ze noemen het een white book

Maar dat is voor mij zelf

Maar het leek me ook wel goed/interessant om bepaalde gedachten te delen op deze manier.

Schrijf graag en maak schilderijen die ik hier wil delen.





Translate

woensdag 4 december 2013

The Path

Hier een nummer van de zanger/songwriter SIK.
Het nummer heet The Path
Ik vind het een goed nummer maar ik ben ook gekleurd want het is een vriend van me.
Er zit een kleine ruis in het nummer want het is thuis op genomen.
Ik heb de clip er bij gemaakt veel luister plezier:
  (c) copyright sik

Hier kan je het nummer vinden zonder clip: The Path
En dit is de tekst van het nummer:

The drugs call in the morning to keep me warm.
To bring me a place to hide and to run.
Escape from the wisdom that’s deep inside.
So i can crawl back inside.
I drink till the surrise, idrink till i die.
there’s nothing or no one outside
The path i used to walk thats now revealed.
Full of pain and darkness enought to fill hel
i try to run but im chanied to myself.
My book is empty blank pages to fill.
The core of it all the core of myself.
I blame atthers instead of myself.
now the drugs don’t work anymore.
Ireflect to myself it’s all my fault.
  (c) copyright sik/tfj

Geen opmerkingen:

Een reactie posten