waarom de titel thoughts of a madman voor mijn blog

Ik wil deze blog gebruiken om mijn gedachten en gevoelens te delen

Ik heb last van ptts waarvoor ik ook therapieen volg

Éen van de opdracht is een dag boek bij houden ze noemen het een white book

Maar dat is voor mij zelf

Maar het leek me ook wel goed/interessant om bepaalde gedachten te delen op deze manier.

Schrijf graag en maak schilderijen die ik hier wil delen.





Translate

woensdag 18 december 2013

Gokverslaving

Gokverslaving


Tussen ons was een mooie relatie
Zonder enige moeilijkheden
Je lichten branden zo mooi.
als je draaide altijd weer hoppen op 3 bars
Het voor uitzicht van een mooie toekomst
We namen samen een diepe duik
vooral in mijn beurs
het voelde zo goed maar het was allemaal maar schijn
De eerste scheuren kwamen toen mijn beurs kleiner werd
En toen alles op was was je ook weg
Geen lichtjes meer geen gedraai geen gevoel van ik ben een winnaar
Maar nu kan ik weer leven
Hoef niet de hele dag achter je te zitten
En maar hopen dat ik win
Nee nu kan ik weer leven 
 (c) copyright tfj 


Dit vond ik een mooi nummer The House of the Rising Sun het werdt vooral bekend door the animals maar het is egenlijk een volksnummer uit america en werd voor het eerst uit gebracht door: Joan Baez 1960 
hier het nummer en er onder de lyrics :
 

 There is a house in New Orleans
They call the Rising Sun
And it's been the ruin of many a poor boy
And God, I know I'm one

My mother was a tailor
She sewed my new bluejeans
My father was a gamblin' man
Down in New Orleans

Now the only thing a gambler needs
Is a suitcase and trunk
And the only time he's satisfied
Is when he's on a drunk

Oh mother tell your children
Not to do what I have done
Spend your lives in sin and misery
In the House of the Rising Sun

Well, I got one foot on the platform
The other foot on the train
I'm goin' back to New Orleans
To wear that ball and chain

Well, there is a house in New Orleans
They call the Rising Sun
And it's been the ruin of many a poor boy
And God, I know I'm one.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten